Uitvaartvereniging Zijpe | Schagen

Uitvaartverzorging in Schagen

Is uw dierbare overleden? Bel binnen enkele uren na overlijden onze uitvaartverzorgsters: 0224-563511.
(dag en nacht bereikbaar voor leden en niet-leden)

Uitvaartvereniging Zijpe zet zich in voor stijlvolle en betaalbare uitvaarten van leden en niet-leden. Wij begeleiden nabestaanden vanaf het moment van overlijden tot na de crematie of begrafenis, zodat zij de rust krijgen om afscheid van hun dierbare te nemen op een manier zoals dat gewenst is. De vereniging werkt zonder winstoogmerk en maakt geen onderscheid in geloof, achtergrond of woonplaats.

Bent u al bekend met het allesomvattende pakket van de vereniging? Uitvaartvereniging Zijpe biedt o.a.:
• Persoonlijke uitvaartverzorging door onze ervaren uitvaartverzorgsters
• Mogelijkheid voor opbaring en samenkomst in Uitvaartcentrum Zijpe
• Niet-commerciële spaarregelingen (uitvaartkosten dekkend)
• Bloemen, drukwerk, locaties, catering, vergunningen

Uitvaartvereniging Zijpe werkt samen met de professionele uitvaartverzorgsters Anita Messelaar en Marjan Korver. Zij zijn jarenlang actief in het vak en verzorgden tot volle tevredenheid van diverse nabestaanden vele uitvaarten voor leden en niet-leden. Bent u lid van de vereniging? Dan ontvangt u enkele honderden euro's korting op de eindfactuur.

-> homepage